Bakis, NEJ

Kära bloggdagbok,

Jag skríver för att jag behöver och bloggen bidrar alltid med glädje. (Joo, det gör den, i alla fall för mig.)

Okej. Läget är som följande punkter beskriver.



Idag BORDE jag,

  • PLUGGA (Ja, asså, när behöver jag inte det?)
  • Lyssna på universums ALLA nyheter. (Jag orkar inte, är trött på hemskheter,.)
  • Tvätta kökslyckor. (Jag säger som brorsan, ORKA..?)
  • Tvätta bilen ( Den har varit smutiisg i två år, den kan vara smutisg i två till.)
  • Träna

Idag har jag/kommer jag:

  • VILA
  • VANDRA
  • TITTA UT

Inte mer än så. Och detta för att jag är en ytterst oansvarig student som festar med mottot "I morgon är en annan dag"...

Nu är nu.
 "Om man skulle leva sitt liv efter hur man skulle känna i morgon. Då skulle man ha et jävligt tråkigt liv."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0