VI UNDRAR

♥ ♥ ♥
Att älska någon är väl det mest underbara som finns i hela världen?
Det är fantastiskt att dela sitt liv tillsammans med en annan människa. Känna sig behövd och alltid fylla en funktion i en annan persons vardag.
Att vara singel kan för många kännas ensamt och ostrukturerat.
Många upskattar friheten, många mår dåligt över friheten. Att leva en singels glada dagar är utvecklande och givande. Man har oftast roligt vad man än gör och uppslattar saker på ett helt annat sätt.


Ämnet är intressant. Därför blir vi nyfikna, hur resonerar egentligen olika människor på den frågan?
Vilket civilstånd är egentligen bäst?
När mår Du som bäst?


Kommentarer
Postat av: krilleman

jhahahaha, varför skulle jag ville bli trött i mössan av er? jag vill ha MER! MSN! hihi ^^

2007-05-10 @ 22:22:35
URL: http://krilleman.blogg.se
Postat av: Anonym

man tenderar att alltid vilja ha det man inte har tycker jag. jag är toktrött på singelliv. men när jag var sambo ville jag vara singel. är det inte så...

2007-05-22 @ 20:30:36
URL: http://irislexiana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0