JAG ÄR FÖR TRÖTT!


image53 Emma försöker förklara hur farligt det kan vara med alkohol. Ingen lyssnar.
- Asså seriöst. Jag tycker att vi ska vara nyktra ikväll. Typ ta det lugnt. Jag har läst att folk i vår ålder dricker alldeles för mycket.. Emma läser alltid massa mobbade saker hon sedan försöker medvetengöra för Madde.

image54image55 Förfesten var igång!!!
 

 

Emma tjatade om att hon var trött och helst ville sova. Madde & Marie pratade snabbt vett i henne och mutade med Redbull. Det gick vägen och korvgubben blev nästa destination.
image56


Med mätta magar, ganska iaf, tog vi oss vidare mot pendeltåget.
image57 
JA VI ÄLSKAR PENDELTÅG!


Emma tog tag i sin yrkesroll och lärde sina vänner det senaste. En riktigt poppig låt med härlig koregrafi.
"En flodhäst kom emot mig och gav mig en puss"
 

Madde och Marie anammade låten direkt. Och lärde sig även den ytterst svåra koregrafin på ett litet ögonblock. Hela vagnen fick ta del av den sköna barnsången.
En baby från en barnvagn sneglade glatt upp mot oss.
Och då dennes mamma bara pratade turkiska i sin mobiltelefon var det ju trevligt att vi fick äran att underhålla någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0