Vart är min skatteåterbäring?

Alla människor verkar så glada just nu. Och om man någongång ifrågasätter deras ständiga "smile-gubbe-mask" svarar de antingen solen eller skatteåterbäringen.

Alla verkar ha fått sina pengar. Alla utom jag.
Jag vill också ha pengar.
Vill också göra 8 kontoutrag om dagen bara för att för en gångs skull läsa siffror och inte nollor.
Men. Antingen har jag blivit bortglömd eller så har pengarna redan förbrukats utan min vetskap.
Det vore tråkigt, men å andra sidan har jag säkert (?) gjort något kul för pengarna hur som helst.

Kontenta: Jag är lika glad med eller utan pengar.


image148

Kommentarer
Postat av: C

Mina pengar har inte heller kommit :(

2007-06-12 @ 13:31:17
URL: http://kviiinna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0