Missupffatning, igen!

Om det är de två osamspelta hjärhalvorna som inte kommer överens, eller om jag bara är allmänt självupptagen (JA, jag minns. Världen kretsar inte kring dig. Johorå.) har inte lyckats fastlås än.
Men missuppfattarnas okrönta drottning. Det är iaf jag!

Expediten på OK frågar mig efter legg, då jag ska inhandla snus åt min vän.

Han- (Efter att ha kikat på mitt legg) Jaha, haha, oj, du var ju gammal....
Jag- GAMMAL? Vadå, vad menar du med det? (Han vet inte till VEM han nyss sagt gammal..)
Han- Okej, 32.
Jag- (Höjer tom. rösten.) 32 jävla år. Är du från vettet? Vad menar du med det?
Han- Ähh 32 kronor tack. Ähh oj vad arg du blev

Ännu en gång får jag inta Opi lite halvt som halvt generad...

Men vem fan bryr sig om 100 år?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0