EMMAS DAG!

Ordet bakis ger inte ens tillstymmelse till att beskriva aktuellt tillstånd då jag denna undersköna nationaldag blev väckt av Madeleine.
Hon kändes inte som min bästa vän just då.

Bakisdagen har sedan fått passera i rätt trevlig riktlinje. Klädde ut mig till Miss Playboy på skämt och tyckte att jag var jätterolig. På Sandhamn drack jag öl och stannade tiden.

På vägen hem höll jag på att orsaka en båtolycka då jag släppte ratten i 40 knop för att jag inte kände för att köra mer. Fick lite bitter kritik, men försvarade mig givetvis om att jag bara ville skämta lite. Oklart hur bra det passade i just det sammanhanget att säga så....

Zlatan-tröjan är på!!!









Stackars min M som har fått plugga en underbar dag som denna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0