EMMA ÄR KRÄSEN!

Madde tycker att Emma är kräsen.
Jävligt kräsen till på köpet. (Och nej vi pratar inte om killar, där är hon ju inte lika kräsen)

Hursomhelst. Detta gäller bensinmackar.

OK fungerar inte.
Jet fungerar absolut inte.
Statoil fungerar inte ens en milimeter.
Preem är till för björnar och har ingenting med bensin att göra.



image170

Det ska tydligen vara Shell förstår ni.
Och for your information begrundas det på följande citat:

"På Shell hjälpte de mig att byta vindrutetorkare en gång"
"På Shell kan man ta ut 500 kronor med trasigt VISAkort"
"På Shell behöver jag alltid visa leg när jag köper cigaretter, trots at de känner igen mig!"
"På Shell får man faktiskt tjuvläsa Slitz utan att de de lackar"

Emma tycker med andra ord att Shell är den absolut bästa macken.

(Trots att de också var där hon försökte tanka sin lilla sportbil med diesel och hela pumpen höll på att explodera, hon i kassan hade nog bara en sak att tänka.)

Kommentarer
Postat av: Alva

fin blogg!:)om ni är intresserade av mode gå då in på blogglänken:)

2007-07-01 @ 03:03:29
URL: http://modeshowdeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0