DUMMA MORSA!

Hos frisören tidigare idag. Obstinat mamma kommer in med sin 7-åriga son.

Mamman- Kan du vara vänlig att klippa honom som Beckham..?

Frisören- Ha ha, det ska vi väl kunna ordna, vilken av alla frisyrer menar Ni?

Mamman rotar stressat upp en pappersbunt från handväskan. Hon granskar varje pappersark grundligt innan hon ger ett vitt papper till frisören.

Mamman- Såhär vill jag att min son ska se ut tack!



Som åskådare/åhörare tror man knappast sina ögon/öron.

Vart är vår bisarra verklighet påväg?

Ska även små barn behöva falla offer?

1.2.3 kärringvarning!

Kommentarer
Postat av: jess

Tack :)

2007-07-09 @ 17:19:10
URL: http://jessicawaleij.blogg.se
Postat av: Therese

Ja, vad säger man? Jag skulle inte våga föreslå en frisyr ens till min 6-åring, ännu mindre mina två äldre söner. Skulle heller aldrig falla mig in! Tog mamman honom till tatueraren efteråt och såg till att sonen fick en likadan tatuering? :-) Kan barn få vara sig själva, tack!

2007-07-10 @ 00:35:54
URL: http://therese4.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0