ÄR DET EGENTLIGEN VI SOM ÄR MOBBADE?



Ett extremt viktigt OBS inför följande anekdot.

 I vanliga fall tillhör ju inte vi kategorin människor som anser att andra människor är mobbade! (Eller iofs, hur var det nu med ordet "mobbad"? Jaja, skit samma)

Och hursomhelst.

MÄNNISKAN I FRÅGA ÄR MOBBAD.
Fakta begrundas på följande:

1. Skryter om hur många Redbul-Vodka hon druckit dagen innan seriös jobbdag
Själva skulle vi snarare skrytit om hur extremt lite vi druckit

2. Skryter om hur många killar hon dragit över
Givetvis skulle vi själva snarare skrytit om att vi inte dragit över en jävel

3. Skryter om hur jävla vuxen hon är
Vi skulle självklart hellre skryta om hur jävla barnsliga vi är

image194
Bilden sitter där den sitter för att det var första bilden som kom upp på googles då vi sökte på "mobbad".
Så jävla coolt!




Kommentarer
Postat av: Therese

Hmmm, jag skulle nog inte vilja säga att mobbning är coolt eftersom jag själv jobbar mot mobbning. Jag skulle däremot vilja säga att era fakta är riktigt roliga och jag håller fullt med er.
Jag tilldelar er härmed vuxenpoäng för dessa fakta! :-)
Ha det bra!

2007-07-19 @ 21:20:20
URL: http://therese4.blogg.se
Postat av: Therese

Det var bilden som fick mig att reagera. Men det känns bra att ni bara mobbar döda ting! :-)
Ni skriver att ni inte tillhör den kategorin av människor som anser att andra människor är mobbade. Vad vill ni använda för ord istället? Tyvärr så är mobbning verkligheten för många barn och vuxna.
Ha det bra!

2007-07-20 @ 11:43:44
URL: http://therese4.blogg.se
Postat av: Tess

haha, faan va kul!

2007-07-21 @ 10:02:02
URL: http://teresealex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0